Ibland knackar saknaden på dörren.

Det slog mig precis att det har gått fyra år sen min älskade sköthäst Peppar dog.
Fyra år. Ibland gör saknaden sig påmind. Den 18 oktober var det fyra år. (Tänkte på det när jag läste Saras blogg hade det hade gått ett år sen hennes sköthäst Frasse dog.)
Kommer ihåg hur det var när jag fick reda på att Peppar skulle avlivas, en tjej i min förra klass sa att han skulle avlivas, men jag sa bara - "Nej, du skämtar det ska han inte alls de." Jag visste att han var halt, men inte så allvarligt först ett ben, sen två, sen tre och sen fyra. Han blev alltså halt på alla fyra och kan skulle inte bli bättre.
Men han har det bättre i trapalanda. R.I.P. ♥
Finaste hästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0